האם בתי מלון צריכים מספר טלפון וירטואלי?

טלפוניה היא טכנולוגיה חשובה מאוד לעסקים ובוודאי לעסקים מסוגם של בתי מלון. תקשורת עם אינספור לקוחות, ספקים וגורמים נוספים, מתבצעת לעתים קרובות באופן טלפוני. על רקע זה, התפתחו עם השנים שכלולים רבים ביכולות הטלפוניה. אחד המעניינים שבהם, הוא "מספר טלפון וירטואלי", אשר חוסך זמן, טרחה וכסף ובמקביל, פותח אפשרויות עסקיות חדשות. מה זה אומר בעצם? ומהן התועלות שמספר וירטואלי מציע לבתי מלון?

מספר וירטואלי – גמישות מרבית בשיוך

באופן רגיל, מספר טלפון מקושר לאובייקט פיזי אחד ספציפי. אם מדובר בטלפון קווי, המספר מקושר לקו הטלפון.

אם מדובר בטלפון סלולארי, המספר מקושר למכשיר הסלולארי הספציפי (למעשה לכרטיס ה-SIM שנמצא בתוכו ושניתן להעביר למכשירים אחרים). ברמה הטכנית, הרעיון של "מספר טלפון וירטואלי" פשוט מאוד: האפשרות לשייך מספרים למכשירים, בצורה מהירה וגמישה יותר. תודות לקלות שמושגת כך, אופני שימוש אשר מחייבים שינויים רבים מסוג זה, הופכים להיות יותר פשוטים, מעשיים ומשתלמים. תודות לכך, מדובר בשירות יעיל לעסקים, אשר יכולים לנצל אותו באופן מתוחכמים רבים. למעשה, "מספר וירטואלי" מקושר למספר רגיל קיים, כך שישנם שני מספרים בשימוש: המספר ה"גלוי" שאליו מתקשרים והמספר שמאחורי הקלעים, אשר אליו השיחה מנותבת בפועל.

יתרונות לבתי מלון

ניתן לעשות דברים רבים ומעניינים עם טכנולוגיה זו. אלה כמה דוגמאות לכך והשלכותיהן האפשרויות עבור בתי מלון:

להקצות מספרים בחו"ל

שירות לקוחות החברה בחו"ל, באמצעות מספר וירטואלי, שהוא מבחינתם מספר מקומי. ניתן אף להקצות מספרים עם קידומות מקומיות מבוקשות בחו"ל. יכולת זו עשויה להיות שימושית, עבור בתי מלון שפונים לקהל בינלאומי.

האם בתי מלון צריכים מספר טלפון וירטואלי?

לשייך לכל יעד שמתאים לכם

תוכלו לשייך את המספרים הוירטואליים למכשירי טלפון קוויים או סלולאריים, לשלוחה ספציפית במרכזיה של העסק, למכשיר פקס או תא קולי. בהמשך, תוכלו לשנות את היעד שאליו המספר מנותב, על פי שינויים בתכניותיכם העסקיות. בבית מלון עם כמה שלוחות ועם טלפונים סלולאריים שונים של עובדים ומנהלים, גמישות כזו עשויה להיות שימושית מאוד.

הקצאה זמנית

בתי מלון פועלים בצורה אשר משתנה תדיר, בהתאם למועדים שונים בשבוע, חגים ועוד. הם יכולים להיעזר בהקצאת מספר טלפון וירטואלי גם לצורך זמני, כמו מבצע. הלקוחות יתקשרו למספר זה והדבר יקל על ההתנהלות סביב המבצע. בסיומו, השימוש בכך יופסק (או ימשך למטרה אחרת).

להקל על הלקוחות

ישנה אפשרות לבחור מספר, כך שהלקוחות יראו מספרים קלים יותר לזכירה. זאת, כולל מספרי כוכבית, אשר בנויים מכוכבית וארבע ספרות. תוכלו גם להקל על הלקוחות מבחינה כספית. זאת, באמצעות מתן מספר בקידומת 1800 או 1700, שבו החיוב על השיחה הוא כולו או בחלקו שלכם. על רקע התחרות הרבה בתחום במלונאות, הליכה כזו לקראת הלקוח היא מהפרטים הקטנים שעושים רושם טוב.

לחבר כמה מספרים וירטואליים לטלפון אחד

כך אגב, ניתן גם לנתח את המידע לגבי מקור השיחות. למשל, לדאוג שלקוחות פוטנציאליים אשר רושמים את מספר הטלפון של העסק לראשונה באתר העסק, בפרסומות, בכנסים וכדומה, יראו מספר וירטואלי שונה בכל ערוץ כזה. העסק יוכל לזהות מהיכן התקשרו ובכך להבין ולנתח טוב יותר, את הלקוחות ואת אופני הפרסום שלו. כמו בכל עסק שרוצה לשרוד ואף לצמוח, גם בבתי מלון יש חשיבות רבה, ליכולות מתקדמות מבחינת ניהול לידים, שיווק, מכירות וכדומה.

לסיכום

למספר טלפון וירטואלי יש לא מעט יתרונות עבור בתי מלון ומומלץ לנצל זאת.

נגישות
גלילה לראש העמוד