קוסטה ברווה: החופשה המושלמת!

אם אתם מחפשים אחר היעד לטיול הבא שלכם – חשוב שלא תפסחו על קוסטה ברווה והיא רצועת חוף מדהימה הנמצאת כשעה וחצי נסיעה מהעיר הספרדית ברצלונה, כאשר קוסטה ברווה וברצלונה נחשבים מהיעדים היפים, התוססים והאטרקטיביים ביותר בספרד.

קוסטה ברווה היא רצועת חוף כיפית במיוחד שם אורך החיים מתנהל בעצלתיים, תוך שהמקום מאפשר לבחור בטיול של יום אחד במקום, או בחופשה ארוכה וכיפית באחד מהמלונות בקוסטה, או שהייה בדירה בעיירות הקסומות שבמקום תוך קבלת הרגשה של תושבים אמתיים!  

אבל מה צריך לדעת על קוסטה ברווה? ואיזה אטרקציות ויעדים לא כדי לפספס כאשר מגיעים לשם? כל הפרטים  לחופשה המושלמת בהמשך.

קוסטה ברווה

קוסטה בראווה היא רצועת חוף מרהיבה שבו ממוקמות שלל עיירות קטנות וחמודות.  התושבים השמחים והאדיבים שגרים ברצועת החוף נקראים 'קטלונים' וזאת משום שהמקום נמצא בחבל קטלוניה אשר בספרד.

המשמעות של שמה של העיירה בקטלונית היא 'החוף הפרוע' והוא נחשב לאחד היעדים האטרקטיביים בשנים האחרונות, תוך שהיעד היה פופולארי עבור תיירים רבים בעיקר בסוף המאה העשרים ואחת.

קוסטה ברווה ממוקמת כשעה וחצי של נסיעה ברכבת מהעיר ברצלונה שבספרד שם ניתן ליהנות משלל אטרקציות ביניהן: המוזאונים של גאודי האדריכל המפורסם של ברצלונה, ממופעי רחוב ומסיבות בשדרת הרמבלה המרכזית והגדולה, ממזרקות מדהימות, מוזיאונים, טירות מדהימות ושלל מוקדי תרבות.

כאשר פותחים את מפת קוסטה ברווה ניתן לראות את המרחק הקצר בינה לבין הייר התוססת ברצלונה, תוך שאפשר לצאת מהעיירה שבה אתם זוהים ברכבת מהירה לברצלונה או ליהנות במקום במגוון אטרקציות, מסעדות וחיי לילה כגון:

מסלול רונדה

אם אתם רוצים לצאת לטיול מדהים בקוסטה ברווה, רצוי שתתחילו עם מסלול רונדה למטיילים שמשתרע לאורך 235 קילומטרים על גבי רצועת החוף. המסלול המדהים מתחיל בקוסטה ברווה ומסתיים בגבול צרפת והוא מסלול הליכה נפלא שבו אפשר לצעוד לאורך החוף וליהנות מהצמחייה במקום, תצפיות מדהימות, נופים מרהיבים תוך הכרת ההיסטוריה של המקום.

קוסטה ברווה

ביקור בכנסיות

אחד הסממנים של המקום הוא המסורת הדתית וגם החברתית שבמקום, כאשר בין שלל פסטיבלים המתקיימים בכיכרות המרכזיים של העיר ניתן לבקר בכמה כנסיות קטנות שם בצהרי היום מתקיימים טקסים מעניינים. אם תגיעו אל הכנסיות ביום ראשון תוכלו ליהנות מצליל קולותיהם הנוגה של נערי המקהלה השמחים. האווירה בכנסיות במקום נחשבת קלילה יחסית תוך שניתן ליהנות משלל כנסיות קטנות ומקושטות.

חוף הים

אם אתם מגיעים לאזור בעונה החמה: אל תשכחו לבקר בחוף הים של קוסטה. במקום שלל רצועות חוף המאפשרות רחצה תוך שניתן שלכור במקום כסאות נוח במחירים זולים. הים שבו תשתכשכו הוא הים התיכון ולכן יש לצפות לגלים סוערים ומעט מליחות בעיניים.

עולם המים

אם אתם נמצאים בטיול משפחתי הינו אל עולם המים שבקוסטה ברווה שם אפשר ליהנות משלל אטרקציות מים כמו מגלשות ענק, בריכות גלים, אזורי שחייה ועוד.

טעימות מקומיות בפסטיבלים מקומיים

העם הקטלוני הנמצא בברצלונה ובעיירות כמו קוסטה ברווה מאד אוהב לחגוג, ולכן בין חודשי יולי עד ספטמבר ניתן ליהנות משלל פסטיבלים מקומיים שמתקיימים במרכז העיירה. בדקו מתי מתקיימים בפסטיבלים ותוכלו ליהנות מפסטיבל אוכל ותרבות שכולל מצעדים של בובות גדולות, מופעי ריקוד, מוזיקה טובה, בירות מקומיות ואפילו מפאייה ענקית (פאייה הוא מאכל העשוי אורז ומאכלי ים) שמסביבה רוקדים במעגל.

חיי לילה במקום

במרכזים של ערים מרכזיות ברצועת החוף קוסטה ברווה ישנם חיי לילה פעילים עם שלל בתי קפה, ברים ומועדונים. בכל בר כמעט תוכלו לראות רגלי חזיר תלויות (החזיר הוא מרכיב מרכזי במאכלים במקום) ובכך תדעו כי מדובר בבר מקומי שמתגאה בתוצרת המקומית שלו.

ערים מיוחדות

כאשר אתם מגיעים אל רצועת החוף קוסטה ברווה אל תשכחו לפקוד ערים מיוחדות כמו חירונה שבה שלל סמטאות מקסימות וארכיטקטורה מדהימה שווה לראות. עוד הגיעו אל העיר פיגארס אשר בה נולד האמן סלבדור דאלי שם ניתן למצוא את המוזיאון המפורסם של דאלי שבו מוצגות שלל יצירות שלו ואוסף צעצועים ענק.  עוד מומלץ להגיע אל העיר בסאלו: עיר עתיקה במיוחד שם שלל מבנים מימי הביניים, אתרים מרתקים ושלל רובעים מדהימים.

אז אם אתם רוצים ליהנות ממים נקי, חופים ארוכים, נופים מדהימים, אוכלוסייה אדיבה, תרבות ענפה, פסטיבלים וחיי לילה סוערים – קוסטה ברווה שבספרד היא היעד שכדאי לכם להגיע איליו!

נגישות
גלילה לראש העמוד