לא רק אוקטוברפסט! המלצות לבילויים ואטרקציות במינכן

אחד היעדים שהפכו פופולאריים במיוחד בשנים האחרונות הוא העיר מינכן שבגרמניה וזאת לא רק בגלל היכולת ליהנות מחופשה המחיר נמוך – אלא בשל חיי הלילה, השווקים, מוקדי התרבות,  המוזיאונים המפורסמים, הארכיטקטורה המדהימה, המסעדות והאטרקציות במקום.

אחד המוקדים שמושכים תיירים לגרמניה הוא פסטיבל האוקטוברפאסט והוא פסטיבל ענק שמציע בירות מכל הסוגים, הופעות, מוזיקה והמון אווירה נעימה.

אבל מלבד הפסטיבל והעיר ברלין אליה נוהרים אלפי תיירים בכל יום, מה אפשר לעשות במינכן בירת בווריה? הנה כמה המלצות טובות!

מינכן

בכל הנוגע לעיר מינכן, המלצות ישנן רבות, כאשר אלה המקומות שחשוב שתגיעו אליהם בטיול:

טיול ברחובות מינכן

לפני שאתם מגיעים אל שלל היעדים המדהימים שבעיר מינכן, המלצות ויציאה אל מסעות באזור: חשוב שפשוט תתחילו לשוטט ברחובות מינכן המדהימה. באזור תוכלו ליהנות מבניינים עתיקים ומרהיבים, פארקים ירוקים, בניינים היסטוריים מפורסמים, כיכרות מרכזיים, תוך הבנה של המקום הרחש והחיים בו. שוטטות כזאת באזור תעביר לכם יום שלם ונפלא של טיול והכרה של האזור.

כיכר Marienplatz

כיכר זאת היא אחד היעדים שחייבים לפקוד ששוהים במקום והיא כיכר מריאן נחשבת מרכזה של העיר. המקום שוקק חיים והוא בנוי בסגנון גותי מהמם! בנוסף אפשר לטייל בכיכר ולהגיע אל מגדל הפעמונים המקסים שבו שלל דמויות ראווה מסקרנות. הישארו בכיכר כדי ליהנות מצלצול הפעמונים המדהים שמצלצל בכל יום בשעות 11:00 ב 12:00 וגם בשעה 17:00 אחה"צ.

פסל מרי הבתולה

כאשר אתם נמצאים בכיכר, חפשו את פסל מריה הקדושה המרהיב שבמקום. הפסל נחשב מרשים במיוחד והוא זה שעבורו נבנתה הכיכר במאות הקדומות. עוד כדאי לפקוד את מוזיאון הצעצועים בממוקם בסמוך לכיכר ואת כנסיית מינכן המפוארת.

Residence Museum

אם אתם רוצים לחוות את אחד מהמוזיאונים העשירים והגדולים באירופה תוכלו להגיע אל מוזיאון Residenc אשר נמצא באחד מהבניינים המדהימים באירופה. במקום ניתן לצפות בשלל מיצגים הקשורים למלכי בוואריה ששלטו במקום עם יותר מ 140 חדרים מדהימים שניתן לפקוד.

ארכיטקטורה בסגנון גותי

אחד החותמים שבעיר מינכן היא ארכיטקטורה מדהימה שעוצבה במאות הקודמות בסגנון גותי מרהיב. בין המבנים ניתן לפקוד את השער העתיק של חומת מינכן, את בית הבירה המדהים ושלל מבנים מקסימים ששופכים אור על התקופה וההיסטוריה של המקום.

מינכן

שוק האוכל

אם אתם רוצים ליהנות מחוייה קולינארית בטיול שלכם בעיר מינכן, המלצות תוכלו לקבל גם על שווקי אוכל ענקיים. אחד השווקים המפורסמים הוא שוק האוכל המתקיים בכיכר מריאנפלאץ . השוק מתקיים מדיי שבוע בעונה החמה וניתן ליהנות בו משלל דוכנים של אוכל מקומי, גבינות,, מרקים, פירות וירקות. רכישה וטיול בשוק יקנה לכם הרגשה כי אתם ממש תושבי המקום.

הגנים האנגליים

יעד נוסף שחשוב לפקוד שאתם נמצאים במינכן הם הגנים האנגליים. אל הגנים ניתן להגיע כבר ממרכז העיר ולחלוף או אפילו להשתהות למנוחה בהם בין מסלולי הליכה נעימים, אגמים, מדשאות גדולות וצפייה בברבורים היפים השוחים באגם. באזור ניתן ליהנות ממנוחה קלה או מטיול רגלי יוצא דופן.

ארמון Nymphenburg

זהו ארמון מרהיב המעוצב בסגנון הבארוק והוא היה משכנם של המלכים בבווריה בימי הקיץ. הגלריה של הארמון מדהימה ויש המון פרטים שכדאי לראות בסיור בו.

חיי לילה בעיר

מינכן היא עיר שידועה בחיי הלילה הסוערים שלה והיא כמו ישראל: מציעה שלל ברים, מועדונים ואף מסיבות רחוב מדהימות! בנוסף במינכן אפשר ליהנות מבירה מקומית מעולה וזאת משום שגרמניה היא אחת מיצרניות הבירה הטובות בעולם. חיי הלילה במקום נמצאים ברובע הסטודנטיאלי והם מציעים שלל בילוים.

מינכן

הנה רשימה של הברים והמועדונים שכדאי לפקוד:

Master's Home

Tattenbac 

  Frauenstraße

 Schumann's American Bar

 P1 Club

שופינג

במינכן כמה אופציות לשופינג מעולה בין אם מדובר במרכזי קניות ענקיים, חנויות בוטיק או שווקי יד שנייה תוססים.

במקום אפשר ליהנות משלל מותגי יוקרה עד למציאות ביד שנייה, כאשר אפשר לפקוד את מגוון אזורי הקניות ביניהם: שופינג בכיכר העיר המרכזית והיא כיכר מריאן, קניות ברחוב לודוויג הידוע ככזה שמציע שלל חנויות מעצבים וחנויות בוטיק, שופינג ברחוב מקסימילאין שבו מותגי יוקרה בינלאומיים, כמו גם רובע Schwabing המציע שלל פריטי יד שנייה.

כאשר אתם עורכים קניות במינכן הגיעו אל שוק הפשפשים Flohmarkt in der Gaststätte Hopfendolde  המציע שלל מציאות במחירים אטרקטיביים וטיילו בין הדוכנים למציאת שלל פירטים יוקרה הנמכרים לצד מוצרי יד שנייה זולים במיוחד.

אוכל קדימה אוכל!

על מנת לטעום את האוכל המקומי במינכן רצוי להגיע לסיבוב בשוק Viktualienmarkt  שפעיל בימי ראשון ויש בו שלל דוכנים וטעמים. אם אתם רוצים לפקוד מסעדות טובות תוכלו ליהנות מאוכל בווארי מקומי לצד שלל מסעדות מכל העולם! אל תשכחו לטעום אם הנקניקיות המפורסמות של בוואריה שנמכרות בדוכנים כמעט בכל פינת רחוב תוך שבמקום נמצאות כמה מסעדות גורמה מומלצות כמו VIER JAHRESEITEN KEMPINSKI, Münchener Suppenküche, LOSTERIA ועוד. בין המסעדות מסעדות גורמה, מסעדות בוואריות מקומיות וכמה מסעדות איטלקיות ואף מזרח תיכוניות.

אז אם אתם רוצים לחוות את גרמניה המלוא הדרה- מינכן הוא היעד שאליו כדאי לכם להגיע ולהזמין חופשה כיפית במיוחד – כבר היום!

נגישות
גלילה לראש העמוד